Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Добавлено: 12 фев 2020, 16:01
Ну як "перестала бути актуальною"... У найсвіжішій специфікаії ACEA 2016 з оновленням від серпня 2018 специфікація C4 присутня.
На скільки її перестали розвивати - питання, про яке зарано щось говорити. Основні специфікації не змінюються роками.
Ті ж німці весь час на C3 їздили і ні про яке C4 і не думали (VW 504/507, MB 229.51/.52, BMW LL-04). Але, знову таки, "не все так однозначно".
Те ж лужне число у багатьох C3 менше, ніж у C4.
Одразу скажу: я не відмовляю від SAE 40, кожен сам обирає що йому більше до смаку
У 2001 році вже повним ходом масово використовувалась 30 в'язкість (у азіатів та американців ще й з пониженим HTHS).
Більша в'язкість та "жирна масляна плівка" не гарантують кращий захист. Його забезпечує в першу чергу рецептура масла. Але більша в'язкість спокійно може призвести до підвищення температури масла (на Golf GTI перехід з 40 на 30 призвів до зменшення температури масла на 10* в режимі сильних пробок влітку), гірших теплопередачі та тепловідводу.
Плюс падіння в'язкості у 40 під кінець інтервалу, цілком ймовірно, буде більшим, ніж у 30 (тобто, 40 стане рідкішим). Масла з меншою вилкою в'язкостей, як правило, більш термостабільні.
Навіть на маслі для реактивних двигунів (Mobil Jet oil II) з в'язкістю 5мм2/с при 100*С (це десь SAE12) ВАЗ-івські двигуни не показують якогось надмірного зносу.
І, знов таки, "30" та "40" - цифри досить умовні, що передбачають певну вилку показників кінетичної в'язкості масла при 100*С.
Якщо вже так хочеться "погущє", то треба дивитись техаркуші і порівнювати динамічну в'язкість при 100* конкретних продуктів.
Ті ж Full-Tech FE та RN-Tech Elite - це "30, яка майже 40".
А RN-Tech Sport - це "40, але ще трішечки і буде 50"
Нема техаркуша на оте масло?
RN-Tech
Всі масла лінійки RN-Tech відпочатку позиціонувались як масла для сервісного післяпродажного обслуговування, доступні лише в дилерській мережі Renault/Dacia. Тому їх і нема на сайті Ельфа бо це свого роду "ексклюзивні продукти для Renault".
Обидва цих масла розроблялись під свіжий допуск RN-17.
Але, враховуючи закінчення партнерства Renault з Elf... Щось у Кастрола в теорії має з'явитись з RN-17.
Чому у нас нема свіжої лінійки RN-Tech та масел з RN-17?
Це гарне питання, на яке "Тотал Україна" не може відповісти. Я спеціально задавав їм його з місяць тому бо сам би залюбки взяв RN-Tech FE RN-17.
Та вони вважають, що Тоталь досі "розробляє масла під допуск RN-17"
Звідки воно взялось в Московії у мене лиш одна здогадка: з їхнього місцевого калужського заводу Тоталь. Якщо б воно звідти пішло до нас, то "спасіба, нінада".
В цілому нічого екстраординарного з тех.аркушу у RN-Tech Sport 0W-40 я не бачу.
Лужне число як Full-Tech FE та нижче, ніж у RN-Tech Elite.
В'язкість - чесна 40-ка, ближче до 50-ки. Не певен, на скільки виправдано таке густе масло.
За складом ПАО ~20~40%, кряк ~30~40%.
Якщо дуже хочеться так звану "повну синтетику" - той же Aral SuperTronic 0W-40 спокійно доступний.
На скільки її перестали розвивати - питання, про яке зарано щось говорити. Основні специфікації не змінюються роками.
Ті ж німці весь час на C3 їздили і ні про яке C4 і не думали (VW 504/507, MB 229.51/.52, BMW LL-04). Але, знову таки, "не все так однозначно".
Те ж лужне число у багатьох C3 менше, ніж у C4.
Одразу скажу: я не відмовляю від SAE 40, кожен сам обирає що йому більше до смаку
У 2001 році вже повним ходом масово використовувалась 30 в'язкість (у азіатів та американців ще й з пониженим HTHS).
Більша в'язкість та "жирна масляна плівка" не гарантують кращий захист. Його забезпечує в першу чергу рецептура масла. Але більша в'язкість спокійно може призвести до підвищення температури масла (на Golf GTI перехід з 40 на 30 призвів до зменшення температури масла на 10* в режимі сильних пробок влітку), гірших теплопередачі та тепловідводу.
Плюс падіння в'язкості у 40 під кінець інтервалу, цілком ймовірно, буде більшим, ніж у 30 (тобто, 40 стане рідкішим). Масла з меншою вилкою в'язкостей, як правило, більш термостабільні.
Навіть на маслі для реактивних двигунів (Mobil Jet oil II) з в'язкістю 5мм2/с при 100*С (це десь SAE12) ВАЗ-івські двигуни не показують якогось надмірного зносу.
І, знов таки, "30" та "40" - цифри досить умовні, що передбачають певну вилку показників кінетичної в'язкості масла при 100*С.
Якщо вже так хочеться "погущє", то треба дивитись техаркуші і порівнювати динамічну в'язкість при 100* конкретних продуктів.
Ті ж Full-Tech FE та RN-Tech Elite - це "30, яка майже 40".
А RN-Tech Sport - це "40, але ще трішечки і буде 50"
Нема техаркуша на оте масло?
RN-Tech
Всі масла лінійки RN-Tech відпочатку позиціонувались як масла для сервісного післяпродажного обслуговування, доступні лише в дилерській мережі Renault/Dacia. Тому їх і нема на сайті Ельфа бо це свого роду "ексклюзивні продукти для Renault".
Обидва цих масла розроблялись під свіжий допуск RN-17.
Але, враховуючи закінчення партнерства Renault з Elf... Щось у Кастрола в теорії має з'явитись з RN-17.
Чому у нас нема свіжої лінійки RN-Tech та масел з RN-17?
Це гарне питання, на яке "Тотал Україна" не може відповісти. Я спеціально задавав їм його з місяць тому бо сам би залюбки взяв RN-Tech FE RN-17.
Та вони вважають, що Тоталь досі "розробляє масла під допуск RN-17"
Звідки воно взялось в Московії у мене лиш одна здогадка: з їхнього місцевого калужського заводу Тоталь. Якщо б воно звідти пішло до нас, то "спасіба, нінада".
В цілому нічого екстраординарного з тех.аркушу у RN-Tech Sport 0W-40 я не бачу.
Лужне число як Full-Tech FE та нижче, ніж у RN-Tech Elite.
В'язкість - чесна 40-ка, ближче до 50-ки. Не певен, на скільки виправдано таке густе масло.
За складом ПАО ~20~40%, кряк ~30~40%.
Якщо дуже хочеться так звану "повну синтетику" - той же Aral SuperTronic 0W-40 спокійно доступний.