Діагностика ДВЗ та топлівної

Обсуждение двигателя и топливной системы, чиптюнинга
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

Друзі, Need some assistance.

Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
Аватара пользователя
DIM
Сообщения: 1113
Зарегистрирован: 04 апр 2011, 21:26
Модель автомобиля: Золотой Дастер 4x4 dCi Laureate
Страна, Город: Украина, Киев
Откуда: Киев, Борщаговка
Благодарил (а): 103 раза
Поблагодарили: 68 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение DIM »

Outman писал(а):Друзі, Need some assistance.

Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
Це норма
Dacia Solenza Clima ==> Renault Duster 4x4 dCi
Однажды старого еврея, который пережил холокост спросили, смогут ли евреи простить немцев? На это он ответил примерно так:
— Нет. Злые немцы убивали нас, а добрые — молчали.
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

DIM писал(а):
Outman писал(а):Друзі, Need some assistance.

Груша, після того як заглушив авто, тверда чи ні?
Бо наш ТЗ після нічного відпочинку заводиться все ще тяжко та і для того аби груша стала грубою після простою, потрібно разів п'ять качнути.
От питання груша постійно твердою має бути чи це норма?
Це норма
Danke :D
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

Друзі, доповідаю!
Маючи чітке розуміння того, що зі зниженням температури надворі дастероіду стає все гірше, вирішили не випробовувати міцність стартера та своїх нервів і поїхали на діагностику паливних форсунок на Драгоманова (за вашою наводкою).
Якимось чином мені вдалося вмовити майстрів самостійно знімати та ставити форсунки і все решта, бо вони працюють тільки зі знятими форсами.
Ну зрештою що ми маємо.
Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Форсунка на четвертому циліндрі дуууже щедро обмазані якоюсь спец змазкою. Вочевидь до неї лазили. Решта три раніше не викручувались. На щастя всі викрутились без проблем. Діагностика на стенді показала кончину всіх чотирьох форс із вражаючими параметрами. Форсунку на 4 цил.вже ремонтували раніше, оскільки її компоненти 2017 року виробництва (зі слів майстрів). Решта - рідні.
Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Навіть чисто візуально і на слух двигун працює набагато стабільніше. Заводиться миттєво. Тепер треба дочекатись кількаденного простою і пробувати заводити холодним)
Зі слів майстра решта систем двигуна в досить непоганому стані. Приємно)
Коми показав дві помилки - датчик вологи (писав вище) і тиск фреону. Його нема, радіатор під заміну)
Все. Дастероід почав жити новим життям.
Маю надію, що надалі він вимагатиме тільки хороших витратних матеріалів і приноситиме задоволення власнику! )
lex
Сообщения: 1349
Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
Страна, Город: Львов-Червоноград
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 159 раз

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение lex »

Outman писал(а): Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Стільки коштують дві оригінальні форсунки. Так що все нормально.
По хорошому, перед покупкою Дастера з таким пробігом, треба було перевірити обратку на якомусь СТО.
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение d.lus »

Outman писал(а):Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Я, про всяк випадок, уточню. Бо всяке буває.
"Право" та "ліво" в вашому розумінні де?

Бо взагалі "1" - це там, де коробка передач, а "4" - там, ремінь ГРМ.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

d.lus писал(а):
Outman писал(а):Нумерація циліндрів з права на ліво. Ну пАнятно, це ж жабоіди...)
Я, про всяк випадок, уточню. Бо всяке буває.
"Право" та "ліво" в вашому розумінні де?

Бо взагалі "1" - це там, де коробка передач, а "4" - там, ремінь ГРМ.
Виявляється усе простіше, ніж здається на перший погляд))))
Сам так і є!
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение Outman »

lex писал(а):
Outman писал(а): Отже ремонт оригінальними компонентами Delphi, монтаж/демонтаж завсепровсе 13 тисяч гривень. Жах.
Але куди діватися - погодилися і ближче до вечора все готово.
Стільки коштують дві оригінальні форсунки. Так що все нормально.
По хорошому, перед покупкою Дастера з таким пробігом, треба було перевірити обратку на якомусь СТО.
По хорошому то так. Але як завжди буває - щось на щось впливає і перед покупкою авто заїхало диш на яму і «дядя Вася» сказав шо можна брать)))
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: Діагностика ДВЗ та топлівної

Непрочитанное сообщение d.lus »

Outman писал(а):Виявляється усе простіше, ніж здається на перший погляд))))
Сам так і є!
Бо рахується по ходу руху автомобіля :)
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Ответить