Трансмисионные масла и их замена
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Трансмисионные масла и их замена
Elf Tranself Syn FE 75w-90 = Total Traxium Dual 9 FE 75w-90
Надто багато ідентичних цифр як в TDS, так і в MSDS, щоб вважати їх хоч в якійсь мірі різними продуктами. Це тупо не має сенсу.
А от використовувати один і той же гарний продукт під обома своїми брендами вже має сенс.
У обох - купа офіційних (однакових) допусків і досить непогана в'язкість по Брукфільду.
elf при цьому дещо дорожчий.
Надто багато ідентичних цифр як в TDS, так і в MSDS, щоб вважати їх хоч в якійсь мірі різними продуктами. Це тупо не має сенсу.
А от використовувати один і той же гарний продукт під обома своїми брендами вже має сенс.
У обох - купа офіційних (однакових) допусків і досить непогана в'язкість по Брукфільду.
elf при цьому дещо дорожчий.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Трансмисионные масла и их замена
Ще трошки про коробочний Elf NFX зі страшною в'язкістю 75w (технічно коректніше було б називати 75W-75).
Хто боїться низької гарячої в'язкості, elf (ну, тобто Total) заявляє про значно кращу стабільність в'язкісних характеристик та більшу товщину, власне, масляної плівки в порівнянні з NFJ та NFP.
Щодо економії пального - красиві маркетингові заяви, але по факту мова йде (навіть за офіційними ельфівськими даними) про космічні 0,15-0,25%
Хто боїться низької гарячої в'язкості, elf (ну, тобто Total) заявляє про значно кращу стабільність в'язкісних характеристик та більшу товщину, власне, масляної плівки в порівнянні з NFJ та NFP.
Щодо економії пального - красиві маркетингові заяви, але по факту мова йде (навіть за офіційними ельфівськими даними) про космічні 0,15-0,25%
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Трансмисионные масла и их замена
Назва прямо натякає, що по трансмісії Рено продовжує працювати з Ельфом (Тоталем). Каністра тільки якась цікава.
Renaul p/n: 77 11 945 721
Renaul p/n: 77 11 945 721
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
-
- Сообщения: 336
- Зарегистрирован: 06 окт 2018, 09:17
- Модель автомобиля: Duster New 1.5 DCi 4x4 Ultramarine
- Страна, Город: Чернигов
- Благодарил (а): 89 раз
- Поблагодарили: 82 раза
Re: Трансмисионные масла и их замена
Я начитавшись всякой ереси в инете, осенью 21го года я позаменял в коробке и редукторах масла на Касьроловские трансмиссионные. Так оно у меня стало по наступлении холодов (и даже летом) гудеть со звуком как будто дуешь в горлышко бутылки на поворотах. Очень гудело и дико бесило. В этом году я залил НФХ в коробку - и наступила тишина. И коробка стала переключаться мягче ощутимо.
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Трансмисионные масла и их замена
Сьогодні замінив масло в задньому редукторі.
Це чудово робиться просто з землі, без ями навіть.
Залив Total Traxium Dual 9 FE.
Почекав поки все злилось, потім довисмоктував залишки шприцем з гумовим шлангом.
Заливам так само шприцем зі шлангом. Залив "з горочкою": поки не почало не просто капати, а виливатись струйкою з заливного отвору. Влізло 650мл.
Думаю, фактично, 600мл було б достатньо.
Зливна пробка була в нальоті типу дуже-дуже дрібної "стружки", розчиненої в маслі. Така собі темно-графітова субстанція консистенції теплого вершкового масла.
Пробіг на заводській заливці: 27400км
Це чудово робиться просто з землі, без ями навіть.
Залив Total Traxium Dual 9 FE.
Почекав поки все злилось, потім довисмоктував залишки шприцем з гумовим шлангом.
Заливам так само шприцем зі шлангом. Залив "з горочкою": поки не почало не просто капати, а виливатись струйкою з заливного отвору. Влізло 650мл.
Думаю, фактично, 600мл було б достатньо.
Зливна пробка була в нальоті типу дуже-дуже дрібної "стружки", розчиненої в маслі. Така собі темно-графітова субстанція консистенції теплого вершкового масла.
Пробіг на заводській заливці: 27400км
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Трансмисионные масла и их замена
Можливо, ефект плацебо, але здалося, що стало менше "тримати за хвіст" при прискореннях в режимі AUTO.
Зливалось масло явно густіше, ніж заливалось свіже.
Зливалось масло явно густіше, ніж заливалось свіже.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6801
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Трансмисионные масла и их замена
Сьогодні замінили масло в МКПП та кутовій передачі.
МКПП: Elf NFX 75W
Кутова: Total Traxium Dual 9 FE 75W-90 (воно ж Elf Syn FE).
В МКПП влізло рівно 2.3л.
В кутову передачу вистачило як раз залишків з літрушки, яку використовував для заднього редуктора. Трошечки на донишку каністри залишилось. Рахуємо 350мл.
При цьому і в МКПП, і в кутовій передачі пробки закручували не дочікуючись поки перестане витікати. Почало текти - одразу закрутили пробку.
ПС. Ох вже ці офіціали. Один з болтів кріплення захисту (передній, що під бампером) був нерідний - дуже короткий і без нормальної широкої шайби. Довелось пройти метчиком по різьбі закладної гайки щоб нормально вкрутився потрібної довжини.
ПС2. Якщо хтось мінятиме собі масло в МКПП на Elf NFX, можу вручити 0.5л. Щоб купувати 2л, а не 3л і 700мл потім залишиться.
МКПП: Elf NFX 75W
Кутова: Total Traxium Dual 9 FE 75W-90 (воно ж Elf Syn FE).
В МКПП влізло рівно 2.3л.
В кутову передачу вистачило як раз залишків з літрушки, яку використовував для заднього редуктора. Трошечки на донишку каністри залишилось. Рахуємо 350мл.
При цьому і в МКПП, і в кутовій передачі пробки закручували не дочікуючись поки перестане витікати. Почало текти - одразу закрутили пробку.
ПС. Ох вже ці офіціали. Один з болтів кріплення захисту (передній, що під бампером) був нерідний - дуже короткий і без нормальної широкої шайби. Довелось пройти метчиком по різьбі закладної гайки щоб нормально вкрутився потрібної довжини.
ПС2. Якщо хтось мінятиме собі масло в МКПП на Elf NFX, можу вручити 0.5л. Щоб купувати 2л, а не 3л і 700мл потім залишиться.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Трансмисионные масла и их замена
Перші враження від всього нового масла.
Були місто, траса (90 на круізі, до 130 на обгонах), грунтовки. Без офф-роаду. Все в режимі 4WD AUTO.
Типовий гул трансмісії (шо то воно виє? коробка?) чи-то зник, чи-то суттєво знизився. Принаймні, я перестав його помічати.
Коробка стала переключатися не те, щоб легше (тут же ще й потепліло на вулиці), але точно чіткіше. Ні, до чіткості механіки Golf GTI не дотягує, але відчутно приємніше, ніж було.
Були місто, траса (90 на круізі, до 130 на обгонах), грунтовки. Без офф-роаду. Все в режимі 4WD AUTO.
Типовий гул трансмісії (шо то воно виє? коробка?) чи-то зник, чи-то суттєво знизився. Принаймні, я перестав його помічати.
Коробка стала переключатися не те, щоб легше (тут же ще й потепліло на вулиці), але точно чіткіше. Ні, до чіткості механіки Golf GTI не дотягує, але відчутно приємніше, ніж було.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
-
- Сообщения: 336
- Зарегистрирован: 06 окт 2018, 09:17
- Модель автомобиля: Duster New 1.5 DCi 4x4 Ultramarine
- Страна, Город: Чернигов
- Благодарил (а): 89 раз
- Поблагодарили: 82 раза
Re: Трансмисионные масла и их замена
Скоріш за все то виє не коробка. Бо я залив в коробку NFX 75W і можу підтвердити твої слова щодо включення передач. Однозначно стало чіткіше і краще ще й в холодну пору. А вот виття нікуди не зникло. Задовбує...d.lus писал(а): ↑17 май 2023, 14:37
Типовий гул трансмісії (шо то воно виє? коробка?) чи-то зник, чи-то суттєво знизився. Принаймні, я перестав його помічати.
Коробка стала переключатися не те, щоб легше (тут же ще й потепліло на вулиці), але точно чіткіше. Ні, до чіткості механіки Golf GTI не дотягує, але відчутно приємніше, ніж було.