Страница 4 из 8

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 22 авг 2021, 17:25
d.lus
lex писал(а): 22 авг 2021, 06:50 Зпочатку Єльф був самостійним брендом. У 2000 році Total його поглинув.
Це було 20 років тому :)
Зараз є Total Energies, яка має два мастильних бренди: Total та Elf. Частина їх продуктів пересікаються (як правило, "простіші" та масовіші), частина - ні.
Колись і Aral був самостійним майже сімейним бізнесом. Зараз, як і Castrol, є частиною British Petroleum.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 22 авг 2021, 23:01
lex
d.lus писал(а): 22 авг 2021, 17:25
lex писал(а): 22 авг 2021, 06:50 Зпочатку Єльф був самостійним брендом. У 2000 році Total його поглинув.
Це було 20 років тому :)
Зараз є Total Energies, яка має два мастильних бренди: Total та Elf. Частина їх продуктів пересікаються (як правило, "простіші" та масовіші), частина - ні.
Колись і Aral був самостійним майже сімейним бізнесом. Зараз, як і Castrol, є частиною British Petroleum.
Ііі? Що ви хочете мені довести?
Тоталь викупув Єльф. Все! Тепер він з Єльфом може робити що захоче….

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 22 авг 2021, 23:11
d.lus
lex писал(а): 22 авг 2021, 23:01 Ііі? Що ви хочете мені довести?
Тоталь викупув Єльф. Все! Тепер він з Єльфом може робити що захоче….
Та просто придовбався до формулювання "Тоталь делает масло для Эльф" :D
Це особисті відхилення, можна не звартати уваги :roll:

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 22 сен 2021, 11:39
Fazer Alex
Вчера меняли сальник левого привода, заодно заменили масло. на 105 тыс родного оказалось всего 1,5 л, потемнело, но прозрачное, такой джурджи, как народ в роликах выкладывает, нет. В раздатке хорошее, светлое совсем, не стали менять, просто 100 мл добавили. Так что случаи нигрола, видимо, вызваны изначальной заливкой г...на и технологической дисциплиной за поребриком.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 23 сен 2021, 10:13
d.lus
Fazer Alex писал(а): 22 сен 2021, 11:39 Так что случаи нигрола, видимо, вызваны изначальной заливкой г...на и технологической дисциплиной за поребриком.
І це при тому, що запорєбріком є свій завод Тотал.
Ну або на їхньому заводі хтось собі маслом регулярно розживається.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 15 окт 2021, 10:25
vic1965
Поменял масло в коробке на 58000 км,слили масло серое.Однозначно менять масло надо! Залил Motul (коробка tl4302 емкостью 2 литра.)

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 15 окт 2021, 15:56
lex
vic1965 писал(а): 15 окт 2021, 10:25 Поменял масло в коробке на 58000 км,слили масло серое.Однозначно менять масло надо! Залил Motul (коробка tl4302 емкостью 2 литра.)
У меня везде Motul. Коробка, раздатка, редуктор замена каждые 30т.км.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 24 янв 2022, 19:22
d.lus
Панове, а, все ж, чи існують якісь заводські рекомендації щодо масла в задню муфту (та кутову передачу)?
Так-так, я розумію типове і банальне 75w-90 GL5... Але це якось більше йде з форумів та підборів масел (яким я, в силу специфіки роботи, вірю досить обережно).

Трапився мені заказ-замовлення з гарантійної заміни задньої муфти в Індії на D1 і там офіціали в нову муфту заливали Elf NFJ 75w-80.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 25 янв 2022, 14:45
d.lus
Позиція дилера (Кий Авто): 80w-90 в задній диф та в кутову передачу, 75w-80 в МКПП.
Яснопонятно, значить 75w-90 в диф та "роздатку" і 75w-80 в МКПП.

Re: Трансмисионные масла и их замена

Добавлено: 27 янв 2022, 15:28
d.lus
Власне, чого я взагалі поліз туди ))
Не сподобалось мені як працює заводське масло в -10-15*, почав трошечки копати "що залити замість нього".

Були думки взяти повінстю синтетичні ROWE (на ПАО та естерах) і в КПП (75w-80), і в роздатку та задній діф (75w-90).
Тут і "ПАО + естери", і високий індекс в'язкості, і кінематична в'язкість як щось середнє між NFJ та NFX (для КПП) та трошечки рідкіше в "роздатку" та редуктор.

Але є кілька але:
- в них реально дофіга ПАО і воно може погавкатись з сальниками;
- немало суперечливих відгуків щодо "нерідних" масел в КПП Рено;
- за тестами ойл-клубу, у того ж NFP дійсно якась "чарівна" рецептура ("Масло уникальное по составу. Если хотите заменить его чем то, вряд ли новое масло будет таким же"). Таке враження, що Рено та Тотал свого часу дуже заморочились разом;

Тож, вирішив не вистьобуватись і притягнув собі зі складу три літрушки нового Elf NFX 75w.
Так, воно ріденьке, але я спокійно відношусь до "води" (в'язкість - далеко не все, рецептура рєшаєт), у мене в Гольфі в коробку 96 року я заливав оригінальне масло 75W і у мене не було жодних нарікань протягом 200 тисяч регулярних піздюлін.
Elf заявляє, що NFX повністю замінює NFJ та NFP, я їм вірю і думаю, що рецептура тут теж якась не проста.

В середу замовлю ще (напряму у Тотал Україна, у нас на складі нема його) Elf Syn FE 75w-90 в "роздатку" та задній редуктор.

Власне, NFX
nfx1.jpg
Перші цифри на коді партії "10". Виробництво Бельгія, начебто.
nfx2.jpg