Wad писал(а):К тому же композит есть композит - чрезмерные деформации необратимы и ведут к разрушению, а железяки и отрихтовать можно грубо - кувалдой
Я в принципі не дуже по каменюкам: більше грунтівки різного ступеню сипучості
Та і маю суб'єктивну думку, не претендую на істину в останній інстанції.
Покритикуйте її
Сталюка тупо погнеться і потім народними засобами відрихтується. Але за таких навантажень, за яких 6мм композит (чи алюміній) лопне, вона потягне за собою свої ж кронштейни та місця кріплення кронштейнів - закладні в кузові (щось мені здається, що зовсім не в силових місцях) та підрамника.
У випадку захисту клапана - то він, все ж, кріпиться до лонжеронів, а не просто до днища.
Бак і так знаходиться вище порогів, тож його захист - це швидше від випадкових камінчиків в моєму випадку. Плюс сильно погнутий металевий захист може так загнутися, що собою ж пошкодить бак. Таке зустрічалось на англомовних "позашляхових" форумах.
Редуктор теж досить високо, тож швидше щоб роз'єм не вирвало якимось кущем.