Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
- d.lus
- Сообщения: 1366
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
Сьогодні нарешті встановив Полігонівський захист.
Робити це самому - та ще розвага, але все реально в ямі.
Кілька зауважень щодо кріплення якщо хтось буде то робити самостійно.
1. В комплекті - три болти та три закладних, а точок кріплення - чотири. Четверта точка - один зі штатних болтів кріплення кронштейну обойми підвісного підшипника кардану.
2. Чи то Полігон щось не доміряв, чи то румуни підрамник трохи змінили, але правий отвір в підрамнику, крізь який має проходити болт кріплення, менший за розміром, ніж лівий. Власне, там навіть не круглий отвір, а продовгуватий і в нього комплектний болт М8 не влазить. Або свердлити підрамник (не хочу), або готувати з собою болт М6.
Наразі закріпив на трьох точках - нічого не тарабанить, притискається міцно. Але болт М6 з гайкою та шайбами купив - на днях докручу.
Що ще не дуже сподобалось.
Одна з точок - на отому "нарості" на лонжероні потребує демонтажу штатної гумки з отвору в лонжероні і вкладання туди закладного болту. Потім до отвору притискається захист.
Воно, начебто, щільно притискається, але щось мені хочеться чимось довкола того отвору ущільнити. Може дверним ущільнювачем гумовим...
Болт кріплення кронштейну підшипника - він же четверта точка кріплення Передні болти кріплення. Правий (на фото - лівий) треба ставити М6.
Робити це самому - та ще розвага, але все реально в ямі.
Кілька зауважень щодо кріплення якщо хтось буде то робити самостійно.
1. В комплекті - три болти та три закладних, а точок кріплення - чотири. Четверта точка - один зі штатних болтів кріплення кронштейну обойми підвісного підшипника кардану.
2. Чи то Полігон щось не доміряв, чи то румуни підрамник трохи змінили, але правий отвір в підрамнику, крізь який має проходити болт кріплення, менший за розміром, ніж лівий. Власне, там навіть не круглий отвір, а продовгуватий і в нього комплектний болт М8 не влазить. Або свердлити підрамник (не хочу), або готувати з собою болт М6.
Наразі закріпив на трьох точках - нічого не тарабанить, притискається міцно. Але болт М6 з гайкою та шайбами купив - на днях докручу.
Що ще не дуже сподобалось.
Одна з точок - на отому "нарості" на лонжероні потребує демонтажу штатної гумки з отвору в лонжероні і вкладання туди закладного болту. Потім до отвору притискається захист.
Воно, начебто, щільно притискається, але щось мені хочеться чимось довкола того отвору ущільнити. Може дверним ущільнювачем гумовим...
Болт кріплення кронштейну підшипника - він же четверта точка кріплення Передні болти кріплення. Правий (на фото - лівий) треба ставити М6.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1366
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
Від композитного захисту бака вирішив відмовитись через дивну, як на мене, конструкцію кріплення. Сама "плита" має прямокутну форму і кріпиться на чотири лапки. Одна з лапок, судячи з усього (як вдалося по часткам виудити з рос.форумів - таке кріплення зустрічалось), кріпиться до болта кронштейну заднього важеля. Не хочу я туди лізти і відкручувати його.Wad писал(а):Тогда ждем отчет ... ну или хотя бы просто субъективные ощущения. Как помацаешь - отпишись.
Крім того, борти надто сильно загнуті і вся ця штука являє собою якийсь тазик )))
Враховуючи геометричне розташування редуктора, найбільш вразливою його частиною мені здається саме проводка.
"Танкова броня", що кріпиться до кузова, може, за певних обставин, зіграти злий жарт.
Отже, сьогодні таки замовив композитну пластину "захисту редуктора" - вона має, судячи з фото, захистити проводку від ударів кущами, гілками та подібним. В ідеалі б ще металевий кожух проводки зробити.
Обіцяли привезти за 3-4 дні.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1366
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
Забрав в Кий-Авто композиту skid-plate.
Партномер 77 11 657 457
Назвати її прям "захистом" я, все ж, не можу. А як нормально перекласти skid-plate - не знаю
Що ж... На вигляд та навпомацки - дебелий шмат композиту товщиною рівно 4мм
Розмір: 405 х 225 мм.
Кріпиться до самого корпусу редуктора двома болтами М10.
Загальна вага: 635г (сам піддон) + 300г (кріплення) = <1 кг
Партномер 77 11 657 457
Назвати її прям "захистом" я, все ж, не можу. А як нормально перекласти skid-plate - не знаю
Що ж... На вигляд та навпомацки - дебелий шмат композиту товщиною рівно 4мм
Розмір: 405 х 225 мм.
Кріпиться до самого корпусу редуктора двома болтами М10.
Загальна вага: 635г (сам піддон) + 300г (кріплення) = <1 кг
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- d.lus
- Сообщения: 1366
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
Взяв сьогодні в Солді болтів і гайок з нержавійки (заодно і на захисті клапана замінити на нержу) і встановив отой skid-plate.
А кріпиться він дебелими болтами - M10x110
Результатом задоволений.
Міцно притискається знизу до корпусу редуктора по всій його площі, закриває всю нижню частину.
Доступ до проводки муфти ну дуже обмежений. Мені важко уявити якою має бути палка, щоб її зачепити: спереду її відсіче "лижа", збоку - вихлопна труба. Якась теоретична гілочка, що просковзне проміж лижею та вихлопом і завернеться згори до проводки? Ну максимум по корпусу верхнього роз'єма стукнеться.
пс. І де б я вперше зачепився захистом клапана? Звісно ж в місті, на асфальті!
За пеньок від зпиленого дерева на краю тротуара.
А кріпиться він дебелими болтами - M10x110
Результатом задоволений.
Міцно притискається знизу до корпусу редуктора по всій його площі, закриває всю нижню частину.
Доступ до проводки муфти ну дуже обмежений. Мені важко уявити якою має бути палка, щоб її зачепити: спереду її відсіче "лижа", збоку - вихлопна труба. Якась теоретична гілочка, що просковзне проміж лижею та вихлопом і завернеться згори до проводки? Ну максимум по корпусу верхнього роз'єма стукнеться.
Spoiler!
За пеньок від зпиленого дерева на краю тротуара.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6805
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 930 раз
- Контактная информация:
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
Я на своём первом в лесу об гнилой пенёк траверсу винтом загнул. Ели потом кувалдой выпрямили.
- d.lus
- Сообщения: 1366
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
Тут з'явилась інформація від Dacia Duster Trails & Technical щодо певного типу захисту того клапана.
За певних умов він ставав причиною займання.
Зокрема, зазначається, про три дизельних Дастера, в яких незалежно один від одного сталося займання.
Всі три автомобіля належать сільськогосподарській компанії та працювали на полях.
Аналіз подій привів до висновків, що причиною займання став комплекс факторів: наявність металевого захисту клапану ЕГР, велика кількість бруду і, зокрема, сухої трави на ньому та процес регенерації сажового фільтра на трасі.
Серед рекомендацій зазначається: регулярно, особливо навесні (перед літом), знімати та чистити/ мити цей захист та за можливості замінити його на захист з великою кількістю вентиляційних отворів (від себе: або вирізати вентиляційні отвори в наявному захисті)
Джерело
За певних умов він ставав причиною займання.
Зокрема, зазначається, про три дизельних Дастера, в яких незалежно один від одного сталося займання.
Всі три автомобіля належать сільськогосподарській компанії та працювали на полях.
Аналіз подій привів до висновків, що причиною займання став комплекс факторів: наявність металевого захисту клапану ЕГР, велика кількість бруду і, зокрема, сухої трави на ньому та процес регенерації сажового фільтра на трасі.
Серед рекомендацій зазначається: регулярно, особливо навесні (перед літом), знімати та чистити/ мити цей захист та за можливості замінити його на захист з великою кількістю вентиляційних отворів (від себе: або вирізати вентиляційні отвори в наявному захисті)
Джерело
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6805
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 930 раз
- Контактная информация:
-
- Сообщения: 1354
- Зарегистрирован: 20 окт 2012, 22:30
- Модель автомобиля: Duster 1.5 dCi, Laureate 4x4,Multitronics VC 731,Individual Chip 114 h/p,серая платина.
- Страна, Город: Львов-Червоноград
- Благодарил (а): 262 раза
- Поблагодарили: 161 раз
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
В мене колись, так чуть не згорів Lexus LX 450 в гаражі. Трохи покаталися по розливним лугам і як потім з‘ясувалося, набилося різного шавару між каталізатором і захистом. Потім просохло і в гаражі затліло. Думаю як би не захисний екран між катом і кузовом, був би писець
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6805
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 930 раз
- Контактная информация:
Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.
А уж сколько Ренглеров сгорело при езде по сухой траве!