Страница 3 из 4

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 25 сен 2020, 20:04
d.lus
Сьогодні нарешті встановив Полігонівський захист.
Робити це самому - та ще розвага, але все реально в ямі.

Кілька зауважень щодо кріплення якщо хтось буде то робити самостійно.
1. В комплекті - три болти та три закладних, а точок кріплення - чотири. Четверта точка - один зі штатних болтів кріплення кронштейну обойми підвісного підшипника кардану.
2. Чи то Полігон щось не доміряв, чи то румуни підрамник трохи змінили, але правий отвір в підрамнику, крізь який має проходити болт кріплення, менший за розміром, ніж лівий. Власне, там навіть не круглий отвір, а продовгуватий і в нього комплектний болт М8 не влазить. Або свердлити підрамник (не хочу), або готувати з собою болт М6.
Наразі закріпив на трьох точках - нічого не тарабанить, притискається міцно. Але болт М6 з гайкою та шайбами купив - на днях докручу.

Що ще не дуже сподобалось.
Одна з точок - на отому "нарості" на лонжероні потребує демонтажу штатної гумки з отвору в лонжероні і вкладання туди закладного болту. Потім до отвору притискається захист.
Воно, начебто, щільно притискається, але щось мені хочеться чимось довкола того отвору ущільнити. Може дверним ущільнювачем гумовим...

Болт кріплення кронштейну підшипника - він же четверта точка кріплення
dst_calve_p1.jpg
Передні болти кріплення. Правий (на фото - лівий) треба ставити М6.
dst_calve_p2.jpg

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 01 окт 2020, 19:57
d.lus
Wad писал(а):Тогда ждем отчет ... ну или хотя бы просто субъективные ощущения. Как помацаешь - отпишись.
Від композитного захисту бака вирішив відмовитись через дивну, як на мене, конструкцію кріплення. Сама "плита" має прямокутну форму і кріпиться на чотири лапки. Одна з лапок, судячи з усього (як вдалося по часткам виудити з рос.форумів - таке кріплення зустрічалось), кріпиться до болта кронштейну заднього важеля. Не хочу я туди лізти і відкручувати його.
Крім того, борти надто сильно загнуті і вся ця штука являє собою якийсь тазик )))

Враховуючи геометричне розташування редуктора, найбільш вразливою його частиною мені здається саме проводка.
"Танкова броня", що кріпиться до кузова, може, за певних обставин, зіграти злий жарт.
Отже, сьогодні таки замовив композитну пластину "захисту редуктора" - вона має, судячи з фото, захистити проводку від ударів кущами, гілками та подібним. В ідеалі б ще металевий кожух проводки зробити.
Обіцяли привезти за 3-4 дні.

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 06 окт 2020, 15:31
d.lus
Забрав в Кий-Авто композиту skid-plate.
Партномер 77 11 657 457
Назвати її прям "захистом" я, все ж, не можу. А як нормально перекласти skid-plate - не знаю :D

Що ж... На вигляд та навпомацки - дебелий шмат композиту товщиною рівно 4мм
Розмір: 405 х 225 мм.
Кріпиться до самого корпусу редуктора двома болтами М10.
Загальна вага: 635г (сам піддон) + 300г (кріплення) = <1 кг
7711657457.jpg

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 12 окт 2020, 21:30
d.lus
Взяв сьогодні в Солді болтів і гайок з нержавійки (заодно і на захисті клапана замінити на нержу) і встановив отой skid-plate.
А кріпиться він дебелими болтами - M10x110 :shock:

Результатом задоволений.
Міцно притискається знизу до корпусу редуктора по всій його площі, закриває всю нижню частину.
Доступ до проводки муфти ну дуже обмежений. Мені важко уявити якою має бути палка, щоб її зачепити: спереду її відсіче "лижа", збоку - вихлопна труба. Якась теоретична гілочка, що просковзне проміж лижею та вихлопом і завернеться згори до проводки? Ну максимум по корпусу верхнього роз'єма стукнеться.
Spoiler!
rdiff_skid_plate_00.jpg
rdiff_skid_plate_01.jpg
rdiff_skid_plate_02.jpg
rdiff_skid_plate_03.jpg
пс. І де б я вперше зачепився захистом клапана? Звісно ж в місті, на асфальті! :lol:
За пеньок від зпиленого дерева на краю тротуара.

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 13 окт 2020, 01:10
instruktor
Я на своём первом в лесу об гнилой пенёк траверсу винтом загнул. Ели потом кувалдой выпрямили.

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 06 июл 2022, 23:04
d.lus
Тут з'явилась інформація від Dacia Duster Trails & Technical щодо певного типу захисту того клапана.
За певних умов він ставав причиною займання.

Зокрема, зазначається, про три дизельних Дастера, в яких незалежно один від одного сталося займання.
Всі три автомобіля належать сільськогосподарській компанії та працювали на полях.
Аналіз подій привів до висновків, що причиною займання став комплекс факторів: наявність металевого захисту клапану ЕГР, велика кількість бруду і, зокрема, сухої трави на ньому та процес регенерації сажового фільтра на трасі.

Серед рекомендацій зазначається: регулярно, особливо навесні (перед літом), знімати та чистити/ мити цей захист та за можливості замінити його на захист з великою кількістю вентиляційних отворів (від себе: або вирізати вентиляційні отвори в наявному захисті)

Джерело

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 06 июл 2022, 23:50
instruktor
Что сгорит, то не сгниет! ;)

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 07 июл 2022, 07:42
Outman
instruktor писал(а): 06 июл 2022, 23:50 Что сгорит, то не сгниет! ;)
:lol:

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 08 июл 2022, 12:05
lex
instruktor писал(а): 06 июл 2022, 23:50 Что сгорит, то не сгниет! ;)
В мене колись, так чуть не згорів Lexus LX 450 в гаражі. Трохи покаталися по розливним лугам і як потім з‘ясувалося, набилося різного шавару між каталізатором і захистом. Потім просохло і в гаражі затліло. Думаю як би не захисний екран між катом і кузовом, був би писець :!:

Re: Защита электромагнитного клапана на выхлопной Duster New.

Добавлено: 10 июл 2022, 11:10
instruktor
А уж сколько Ренглеров сгорело при езде по сухой траве!