дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение d.lus »

VTS-GEORG писал(а): 14 апр 2022, 12:50 Порився в неті, є фаркопи: полігонавто 4250, житомирський вастол 2740, польський 4800, словацький галія від 1600 до 5000 грн.
Фіг його знає?, Словацькі повністю оцинковані, турбує різниця цін, в чому там ньюанси? На що звертати увагу?

Але ж все рівно ніяк не 14 к грн:))
ОД ж оригінал пропонував...
Як на мене, то оригінал має сенс брати виключно зі швидкозйомним крюком. Він у знятому стані не зменшує кут з'їзду.
Якщо ж мова про болтовий, то оригінал не має сенсу - згоден.
А дай лінки на них - подивлюсь сам, теж цікаво. Але чухаю голову щодо оригінального швидкозйомного.

Плюс проводка з розеткою: або самостійно робити, або купувати фірмову.
Окреме питання для мене - це блок сполучення. ХЗ що там в ньому: просто релюшки для розвантаження ланцюгів живлення штатної оптики чи якась електроніка, що трохи змінює характер поведінки ABS, ESP, повного приводу тощо.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
VTS-GEORG
Сообщения: 215
Зарегистрирован: 26 мар 2020, 16:14
Модель автомобиля: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE
Страна, Город: Київ
Откуда: Борщагівка
Благодарил (а): 33 раза
Поблагодарили: 18 раз
Контактная информация:

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение VTS-GEORG »

d.lus писал(а): 14 апр 2022, 17:03
А дай лінки на них - подивлюсь сам, теж цікаво. Але чухаю голову щодо оригінального швидкозйомного.
https://rmotors.com.ua/product/farkop_r ... astol_rn34
https://avtobar.com.ua/ua/p526532383-fa ... nault.html
https://farkop-service.com.ua/D0415
https://autodels.ua/farkops/3592_-.html
https://tuning.com.ua/uk/farkop-renault ... 0415i.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/farkop- ... 9f0df0851c
ось скинули з сто фаркоп полігонавто https://tuning.com.ua/ru/farkop-renault ... st-10.html + електрика https://tuning.com.ua/ru/elektrokomplek ... &results=1 6500 виходить + установка= 7700 грн
різниця з офіційним 6000 грн
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение d.lus »

Фаркопи D1 та D2 точно однакові?

Якщо таки брати "болтовий" (який зменшує кут з'їзду), то в ідеалі б в руках їх помацати.
Полігон щось надто дорогим здається, Галія потребує підрізки бампера, Вастол виглядає непоганим рішенням.
Але оці вуха, що висять знизу...

Я б ще звернув увагу на наявність євро-сертифікації - буде актуальним при виїзді за кордон.

Ну і питання блоку сполучення (вірніше, реакції на нього систем abs/esp/4wd) все ще відкрите.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение Outman »

Про блок в мені цікаво що там. На причепі led, працює як треба без всіляких блоків на Д1.
Лайфгак - купуєте на розборі б/в фаркоп з ключиками і робочим механізмом, що хоч трохи по формі нагадує ваш. Ящик пива корішу зі зваркою та синьою ізолентою для підключення і у вас настільки модний фаркоп, якого навіть офи не виділи :mrgreen:
П.с. Форма фаркопа у дастера не складна, цілком реалізуєма авантюра))
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение d.lus »

LED в теорії може працювати без проблем.
З іншого боку, електроніка у D2 дещо більш заморочена.

Я сам собі кореш з ізолєнтою :mrgreen:
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
VTS-GEORG
Сообщения: 215
Зарегистрирован: 26 мар 2020, 16:14
Модель автомобиля: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE
Страна, Город: Київ
Откуда: Борщагівка
Благодарил (а): 33 раза
Поблагодарили: 18 раз
Контактная информация:

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение VTS-GEORG »

Я оце вчора думав, потім вночі прилетіло, не спав, теж думав, і: до дастера був в мене 15 років туксон, теж зразу поставив фаркоп з усіма прибамбасами, причепи постійно брав в двох знайомих: в одного взяв, підключив, згорів запобіжник, в другого взяв, теж щось замкнуло, потім виявилося, що там на вилці взагалі не така розпайка, всі послідуючі рази, роки скільки не брав, ніколи вже не підключав електрику, в туксоні обидва задні ліхтарі над причепом видно, от і думаю, а може ну його на ..., поставлю фаркоп без підключення, потім як в віртуальному майбутньому буде треба електрика, підключу:))
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение d.lus »

Ну, взагалі, розпіновка що 7 пін, що 13 пін стандартизована.
На старі савєцьки причепи ці стандарти, звісно, не розповсюджуються :mrgreen:
Але світло має бути на тому, що висить чи їде ззаду.

Я давно також думав про кастомний фаркоп під "американський квадрат", який би був за бампером, не виступаючи вниз. У мене такий для Гольфа лежить в гаражі.
Так, треба буде вирізати отвір в накладці бампера, але і функціонально, і кути з'їзду не зменшує, і велокріплення (мені фаркоп більше для велокріплення бо на даху бокс переважну більшість часу) "під квадрат" надійніше тримаються, ніж на шарі.
Хтось тут лишав координати виробника фаркопів, які готові були, начебто, робити "тюнінговані". Знайти б тепер і після перемоги звернутися.
Апд. Знайшов в спеціалізованій фаркопній темі.

Але, все-одно, хочеться не мати потенційних проблем в Європі в майбутньому.
Мені приспичили в Литву після перемоги. В Чорнобаївку і в Литву )))

Щось дофіга тексту, але все якийсь офф-топ вийшов.
З тих фаркопів, що представлені вище, якщо євро-сетрифікація та кут з'їзду не принципові, то брати найдешевший болтовий і не морочити собі голову.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Outman
Сообщения: 209
Зарегистрирован: 19 май 2020, 08:28
Модель автомобиля: Du-haster
Страна, Город: Kyiv
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 34 раза

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение Outman »

Яке у вас вело кріплення?
Аватара пользователя
d.lus
Сообщения: 1354
Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
Благодарил (а): 179 раз
Поблагодарили: 334 раза

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение d.lus »

На фаркоп поки ніякого бо фаркопа ж досі нема :mrgreen:
На дах - три Thule Freeride 532.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
VTS-GEORG
Сообщения: 215
Зарегистрирован: 26 мар 2020, 16:14
Модель автомобиля: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE
Страна, Город: Київ
Откуда: Борщагівка
Благодарил (а): 33 раза
Поблагодарили: 18 раз
Контактная информация:

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Непрочитанное сообщение VTS-GEORG »

Як казав один товариш, я холодний :mrgreen:
Зробив ТО 3 за 7456 грн :ugeek:
За що???
IMG_20230328_153740.jpg
Ответить