Страница 1 из 9

дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 28 апр 2020, 22:32
VTS-GEORG
всім привіт! рано чи пізно, але все рівно прийдеться заводити БЖ.
краще це зробити зразу після набування права володіння)))
так як видно з заголовка теми ми стали щасливими власниками Renault Duster дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE, МИ, це тому що в основному авто водить дружина, ну а я вже займаюся всіма питаннями)))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 01 май 2020, 15:35
VTS-GEORG
в од арма-моторс встановив сигналізацію та захисні сітки спереду загалом вийшло 9 151,35 грн
купив резинові коврики (Avto-Gumm) в салон 649.00 грн та в багажник 509.00 грн
думаю взяти поперечки на релінги, був навіть замовив: Багажник на рейлинги Prestige серебро Aguri - 1485 грн. думаю, шара, аж виявилося, що ціна за одну поперечку- відмовив

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 01 май 2020, 18:21
d.lus
VTS-GEORG писал(а):думаю взяти поперечки на релінги, був навіть замовив: Багажник на рейлинги Prestige серебро Aguri - 1485 грн. думаю, шара, аж виявилося, що ціна за одну поперечку- відмовив
Щось дуже дорого :shock:
Мені оригінал (по факту - Mont Blanc Activa Aero з модельними лапами під Дастеровські рейлінги) з Польщі за 3500грн притягнули.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 01 май 2020, 20:35
VTS-GEORG
d.lus писал(а):
VTS-GEORG писал(а): Щось дуже дорого :shock:
Мені оригінал (по факту - Mont Blanc Activa Aero з модельними лапами під Дастеровські рейлінги) з Польщі за 3500грн притягнули.
так і я ж про те.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 03 май 2020, 17:27
VTS-GEORG
щось я не зовсім розібрався: є таке поняття, як нульове ТО, в нас воно є?))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 03 май 2020, 17:45
instruktor
Нет, но если поменяешь масло, хуже не будет.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 04 май 2020, 01:06
d.lus
В сервісці нема.
Але катати 15 тисяч в не-трасовому режимі що з салону, що далі - це вбивство двигуна.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 05 май 2020, 13:07
VTS-GEORG
хто таке катав? Пластиковый ремень противоскольжения CRUSER (6 шт)
https://kenguru.prom.ua/p806515902-plas ... eniya.html

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 05 май 2020, 14:47
Nezloy
VTS-GEORG писал(а):хто таке катав? Пластиковый ремень противоскольжения CRUSER (6 шт)
https://kenguru.prom.ua/p806515902-plas ... eniya.html
у меня такие были, покупались не для дастера, доля другой машины. одноразовая штука, подходит только для снега-пухляка. любой выезд
на твердую поверхность типа лед, или заледеневший снег - они начинают активно стираться и растягиваться. лучше цепей ничего не придумано, как по мне. да и надевать это геморно. цепи быстрее в несколько раз надеваются.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 06 май 2020, 19:57
VTS-GEORG
продублюю для історії:))
говорив сьогодні по телефону з установщиком сигналізації:
1. функція автозакривання через час після зняття з сигн не відкриваючи дверей - програмується, по умовчанню відключили, (щоб не закрилася при забутій ключ-карті в авто) тут тре подумати, що краще))
2. сказав, що в цій комплектації авто встановлення автодоводчиків есп фізично не можливо, щось там за чимсь не вспіває реагувати)))
3. робота есп від сигналізації не залежить, поїду в сервіс хай дивляться, але, як писав в іншій темі: до речі сьогодні їздив, дивлюсь система старт-стоп включилася ( алгоритм її включення ще не прощитав, сьогодні робить, вчора не робить), так при працюючій системі стар-стоп та при заглушеному двигуні есп працюють!