Страница 2 из 9

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 08 май 2020, 11:46
d.lus
1. Перевір чи закриється вона якщо карта біля машини. Поклади на лобове, наприклад, і закрий сигналкою.
2. Немає нічого неможливого. От кількість "колхозу" чи вартість оригінальних додаткових модулів - то інше питання :)

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 09 май 2020, 18:43
VTS-GEORG
d.lus писал(а):1. Перевір чи закриється вона якщо карта біля машини. Поклади на лобове, наприклад, і закрий сигналкою.
так сигналкою закривається, не залежно де карта знаходиться.

був вчора на сервісі, забрали авто, годину не було, потім віддають, кажуть, що це така особливість роботи есп при системі старт-стоп з картою-ключем,
кажу, а по телефону це саме не могли сказать, щоб не їхав, : нууу, мууу-мууу...

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 09 май 2020, 18:52
instruktor
А им машину надо видеть! Иначе ни как! :x :twisted:

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 12 май 2020, 18:36
VTS-GEORG
нарешті записався в сц, може все вийде, й машинка буде зареєстрована))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 14 май 2020, 19:35
VTS-GEORG
авто зареєстроване!, був приємно вражений самою процедурою, приїхав в сц на пів год раніше, прийняли без питань, звільниться спеціаліст, викличуть. пів години і я з номерами та свідоцтвом))) :D
тепер можна вже думати про допи))
думаю взяти такі пластмаски,хто такі катає,що скажете
http://duster-shop.in.ua/#duster2018
ще думаю, може на рік каско оформити? хто в якій ск страхується?

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 15 май 2020, 11:08
d.lus
VTS-GEORG писал(а):авто зареєстроване!, був приємно вражений самою процедурою, приїхав в сц на пів год раніше, прийняли без питань, звільниться спеціаліст, викличуть. пів години і я з номерами та свідоцтвом))) :D
тепер можна вже думати про допи))
думаю взяти такі пластмаски,хто такі катає,що скажете
http://duster-shop.in.ua/#duster2018
ще думаю, може на рік каско оформити? хто в якій ск страхується?
У листопаді було так само. Довше обирав цифри номера, аніж решта процедур :mrgreen:

На Драйві хтось добре відгукувався про цей польський пластик.
Мене тільки бентежить на скільки не співпадає текстура польських арок з рідними порогами та низом бампера. По фото це не дуже зрозуміло :(

А нас з дружиною все в ARX.
Раніше я дуже багато років був в ІНГО, але мене давно почала дратувати їх робота з клієнтами, а тут ще й знижку бонус-малус на нове авто переносити не захотіли при діючому полісі на інше. Тож, були послані.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 16 май 2020, 20:30
VTS-GEORG
страхувати по каско чи не страхувати?
це бл...ке питання спати не дає)))
різні ск нарахували від 19к до 32к\рік, дружина каже нафіг тре, краще в єгипет за ці гроші)))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 16 май 2020, 22:36
instruktor
Умные вещи женщина глаголет! ;)

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 17 май 2020, 18:37
DIM
VTS-GEORG писал(а):страхувати по каско чи не страхувати?
це бл...ке питання спати не дає)))
різні ск нарахували від 19к до 32к\рік, дружина каже нафіг тре, краще в єгипет за ці гроші)))
є різноманітни варіанти страхування. наприклад, 25-50%ний внесок до настання страхового випадку. взагалі, там багато варіантів, але необхідно спілкуватися зі страховим брокером, а не з агентом страхової компанії

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 18 май 2020, 11:31
VTS-GEORG
всім привіт, є поперечки Aguri Prestige, стояли на туксоні. приміряв на релінги Duster +18+ , звісно, що зразу не стають,треба шаманить.
от думаю, шаманить, чи ті продавати, а собі купити нові?
в кого є( стоять) поперечки Aguri Prestige, треба фото лап кріплення та фото як вони стоять на рейлінгах