Страница 3 из 9

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 22 май 2020, 15:23
VTS-GEORG
куплю 4 диски на дастер, які? залежить від ціни))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 22 май 2020, 22:11
DIM
VTS-GEORG писал(а):куплю 4 диски на дастер, які? залежить від ціни))
к зиме готовишься? ;)

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 23 май 2020, 16:31
instruktor
А шо??? Будет???

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 23 май 2020, 21:56
VTS-GEORG
DIM писал(а):
VTS-GEORG писал(а):куплю 4 диски на дастер, які? залежить від ціни))
к зиме готовишься? ;)
ага, тре вже починати думати.
але сьодні на рибалці товариш вроді запропонував обмін: мої поперечки на релінги на його зімку.
завтра потрезвяку уточню нюанси)))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 23 май 2020, 22:08
VTS-GEORG
сьогодні перший раз виїхав на своєму дастеру за місто (сухолуччя) , сподобалась поведінка двигуна, при прискоренні\обгоні 1,5дизеля не чуть не хуже чим 2.0 бензину на тушкані. і це при тому, що 4 дорослих та включений екорежим))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 24 май 2020, 21:08
DIM
VTS-GEORG писал(а):сьогодні перший раз виїхав на своєму дастеру за місто (сухолуччя) , сподобалась поведінка двигуна, при прискоренні\обгоні 1,5дизеля не чуть не хуже чим 2.0 бензину на тушкані. і це при тому, що 4 дорослих та включений екорежим))
на перших Дастерах або треба було спочатку розкрутити двигун, або заздалегідь звантажити кастомную прошивку у блок керуванням двигуном

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 25 май 2020, 11:50
instruktor
Дык, оно и понятно. На первых был задушен до 90л.с.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 25 май 2020, 15:43
d.lus
VTS-GEORG писал(а):сьогодні перший раз виїхав на своєму дастеру за місто (сухолуччя) , сподобалась поведінка двигуна, при прискоренні\обгоні 1,5дизеля не чуть не хуже чим 2.0 бензину на тушкані. і це при тому, що 4 дорослих та включений екорежим))
Ну не знаю... Мені після 170-сильного бензинового атмосферного 2.0 в Гольфі обганяти на Дастері досі стрьомно :mrgreen:

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 27 май 2020, 23:29
VTS-GEORG

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 29 май 2020, 18:58
VTS-GEORG
прийшли поперечки, так вроді гарно зроблені, в порівнянні, агурі звісно кращі, але ж і різниця в 1200грн,
покатаємо побачимо яка різниця)))
до речі замок чомусь зробили спереді, як на мене більш краще було б щоб личинка була ззаду