Страница 4 из 9

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 30 май 2020, 16:08
d.lus
Що у них з заявленим навантаженням?
У оцих "вровєнь випірать" поперечок мене бентежать, в першу чергу, їх пластикові кронштейни.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 30 май 2020, 18:37
VTS-GEORG
цей дощ надовго)), в прогнозі пише що сьогодні невеликий дощ, а завтра дощ, я вже боюсь)))
до чого це я: думав поперечки поставити сьогодні...
у вкладеннях фото лап:
металеве кріплення товсте, моцне
сама лапа пластмасова, на перший погляд х\з, але враховуючи що поперечина закріплюється в лапі всією площиною побачимо, треба покатати

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 30 май 2020, 19:00
instruktor
VTS-GEORG писал(а):цей дощ надовго)), в прогнозі пише що сьогодні невеликий дощ, а завтра дощ, я вже боюсь)))
И это не может не радовать. А то все болота высохли, а долбанные аграрии их перепахивать начали. :twisted:

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 04 июн 2020, 20:31
VTS-GEORG
нарешті поставив поперечки, покатаю розкажу))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 05 июн 2020, 10:01
d.lus
Досить акуратно виглядають.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 05 июн 2020, 13:55
VTS-GEORG
d.lus писал(а):Досить акуратно виглядають.
нормально вони виглядають, є в мене питання по невеликому отвору між нижнім та верхнім кріпленням( чи буде якийсь звук на швидкості?)
агурі звісно краще і виглядають і надійніші по конструкції, але 1200 грн різниці при використанні декілька разів за рік)))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 05 июн 2020, 14:47
d.lus
VTS-GEORG писал(а):є в мене питання по невеликому отвору між нижнім та верхнім кріпленням( чи буде якийсь звук на швидкості?)
Оригінальні чутно десть з 90км/год. Звук не заважає, наче просто підсилені аеродинамічні шуми.
Ще може бути, що з боксом буде тихіше, ніж на голих поперечинах.

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 16 июн 2020, 20:12
VTS-GEORG
всім привіт, сьогодні викатав перший повний бак соляри, катав ще приблизно кілометрів з 30 після того, як перестало показувати відстань, на скільки хватить, проїхав 750 км в основному по києву ,(з них 200 на сухолуччя).
залив на кло вентуса, влізло 50 літрів, хоть десь читав, що повинно влазить більше, заливав сам, пістолет разів з20 стріляв)))

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 16 июн 2020, 21:28
DIM
VTS-GEORG писал(а):... катав ще приблизно кілометрів з 30 після того, як перестало показувати відстань, на скільки хватить,....
я 70 проехал после загорания лампочки (участок на трассе такой попался, не было внушающих доверие заправок). но у меня по трассе 3-4 л/100

Re: дизель 1,5 (110 л.с.) Євро-6 4х2 EDC-6 INTENSE

Добавлено: 17 июн 2020, 09:40
lex
DIM писал(а):
VTS-GEORG писал(а):... ). но у меня по трассе 3-4 л/100
Чего-то не верю...