Панове, доброго дня.
Буде мій перший пост і одразу напряму пов'язаний з професійною діяльністю - я працюю у офіційного дистриб'ютора та імпортера декількох брендів моторних масел
RN0720 базується на специфікації ACEA C4 з додатковими вимогами та тестами Renault. То є звичайна тридцятка зі "стандартним" HTHS >3.5 та дуже низькою зольністю (типу для максимального збереження сажових фільтрів) і, відповідно, досить слабкими миючими властивостями.
Ті ж німці їздять на похідних ACEA C3 (MB 229.51/.52, VW 504.00/507.00, BMW LL-04, GM dexos2) і почуваються чудово. Щось я дуже сумніваюсь, що у Renault/Dacia якісь особливі сажовики і потребують особливо низької зольності.
Однак, варто дивитись тех.аркуші кожного конкретного масла, бо може бути і C3 з тим же лужним числом чи зольністю на рівні деяких C4.
Крім того, нещодавно Renault представила нові уніфіковані допуски, в тому числі RN17 на основі ACEA C3, який замінює попередні і "розроблений для бензинових та Євро-6 дизельних двигунів" (Renault RN17 is the latest 5W-30 mid SAPS service fill specification for gasoline and EURO 6 diesel vehicles).
Також, з початку 2020 року офіційним глобальним постачальником масел для сервісних станцій Renault став Castrol (
офіційний прес-реліз). Хоча у Ельфа і існують продукти з новими допусками, але щось я маю сумніви, що вони потраплять на прилавки.
У Castrol вже є масло з RN17, але воно з лінійки GTX, яка у мене особисто довіри не особливо викликає.
Скрытый текст
Якщо ви не маєте прив'язки до офіціалів чи їх масел, то маю переконливу думку, що можна абсолютно спокійно лити 0w-30, 5w-30, 0w-40, 5w-40 з VW 504.00/507.00, MB 229.51/.52.
У того ж Кастрола (я з Кастролом ніяк не пов'язаний якщо що) є чудове Edge Turbo Diesel 0w-30 з зольністю 0.8, кінематичною в'язкістю майже на рівні 40 - 12.3 мм2/с (для тих, кого лякає число "30") та температурою застигання -51*.
Сам поки кататимусь на дилерському Ельфі, але з адекватними інтервалами 7-8 тисяч в київському циклі.
"Рідний" Full-Tech FE також має "майже 40" гарячу в'язкість 12.2 мм2/с та досить високе лужне число 7.4. Багато C3 масел мають менше. Але RN17 цікавіший: лужне число 9.7.
instruktor писал(а):Залил ашановского масла. По виду не производит впечатления дешёвого.И на душе спокойней. Теперь нормальная вязкость залита, а не тридцатка. Покатаюсь до ТО. За это время может надыбаю 0W-40. У нас ни где его нет.

30 - це абсолютно нормальна в'язкість (за умови стандартного HTHS >3.5). "Кращого захисту" 40 не забезпечить. А от підвищення температури масла, гіршу теплопередачу - запросто.
Крім того, сама цифра "30" чи "40" мало про що говорить.
В'язкості:
SAE 30: 9.3 - 12.5 мм2/c @100*C
SAE 40: 12.5 - 16.3 мм2/c @100*C
Elf RN17 5w-30 має гарячу в'язкість 12.4, а, скажімо, Aral HighTronic M 5w-40 - 12.9. Різниця мізерна.
Крім того, варто брати до уваги на скільки масло втратить в'язкість з пробігом. Нерідко 40-ка під кінець сервісного інтервалу стає рідкішою, ніж 30.