Масло для двигателей с сажевым фильтром Рено Дастер.
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Ну як "перестала бути актуальною"... У найсвіжішій специфікаії ACEA 2016 з оновленням від серпня 2018 специфікація C4 присутня.
На скільки її перестали розвивати - питання, про яке зарано щось говорити. Основні специфікації не змінюються роками.
Ті ж німці весь час на C3 їздили і ні про яке C4 і не думали (VW 504/507, MB 229.51/.52, BMW LL-04). Але, знову таки, "не все так однозначно".
Те ж лужне число у багатьох C3 менше, ніж у C4.
Одразу скажу: я не відмовляю від SAE 40, кожен сам обирає що йому більше до смаку
У 2001 році вже повним ходом масово використовувалась 30 в'язкість (у азіатів та американців ще й з пониженим HTHS).
Більша в'язкість та "жирна масляна плівка" не гарантують кращий захист. Його забезпечує в першу чергу рецептура масла. Але більша в'язкість спокійно може призвести до підвищення температури масла (на Golf GTI перехід з 40 на 30 призвів до зменшення температури масла на 10* в режимі сильних пробок влітку), гірших теплопередачі та тепловідводу.
Плюс падіння в'язкості у 40 під кінець інтервалу, цілком ймовірно, буде більшим, ніж у 30 (тобто, 40 стане рідкішим). Масла з меншою вилкою в'язкостей, як правило, більш термостабільні.
Навіть на маслі для реактивних двигунів (Mobil Jet oil II) з в'язкістю 5мм2/с при 100*С (це десь SAE12) ВАЗ-івські двигуни не показують якогось надмірного зносу.
І, знов таки, "30" та "40" - цифри досить умовні, що передбачають певну вилку показників кінетичної в'язкості масла при 100*С.
Якщо вже так хочеться "погущє", то треба дивитись техаркуші і порівнювати динамічну в'язкість при 100* конкретних продуктів.
Ті ж Full-Tech FE та RN-Tech Elite - це "30, яка майже 40".
А RN-Tech Sport - це "40, але ще трішечки і буде 50"
Нема техаркуша на оте масло?
RN-Tech
Всі масла лінійки RN-Tech відпочатку позиціонувались як масла для сервісного післяпродажного обслуговування, доступні лише в дилерській мережі Renault/Dacia. Тому їх і нема на сайті Ельфа бо це свого роду "ексклюзивні продукти для Renault".
Обидва цих масла розроблялись під свіжий допуск RN-17.
Але, враховуючи закінчення партнерства Renault з Elf... Щось у Кастрола в теорії має з'явитись з RN-17.
Чому у нас нема свіжої лінійки RN-Tech та масел з RN-17?
Це гарне питання, на яке "Тотал Україна" не може відповісти. Я спеціально задавав їм його з місяць тому бо сам би залюбки взяв RN-Tech FE RN-17.
Та вони вважають, що Тоталь досі "розробляє масла під допуск RN-17"
Звідки воно взялось в Московії у мене лиш одна здогадка: з їхнього місцевого калужського заводу Тоталь. Якщо б воно звідти пішло до нас, то "спасіба, нінада".
В цілому нічого екстраординарного з тех.аркушу у RN-Tech Sport 0W-40 я не бачу.
Лужне число як Full-Tech FE та нижче, ніж у RN-Tech Elite.
В'язкість - чесна 40-ка, ближче до 50-ки. Не певен, на скільки виправдано таке густе масло.
За складом ПАО ~20~40%, кряк ~30~40%.
Якщо дуже хочеться так звану "повну синтетику" - той же Aral SuperTronic 0W-40 спокійно доступний.
На скільки її перестали розвивати - питання, про яке зарано щось говорити. Основні специфікації не змінюються роками.
Ті ж німці весь час на C3 їздили і ні про яке C4 і не думали (VW 504/507, MB 229.51/.52, BMW LL-04). Але, знову таки, "не все так однозначно".
Те ж лужне число у багатьох C3 менше, ніж у C4.
Одразу скажу: я не відмовляю від SAE 40, кожен сам обирає що йому більше до смаку
У 2001 році вже повним ходом масово використовувалась 30 в'язкість (у азіатів та американців ще й з пониженим HTHS).
Більша в'язкість та "жирна масляна плівка" не гарантують кращий захист. Його забезпечує в першу чергу рецептура масла. Але більша в'язкість спокійно може призвести до підвищення температури масла (на Golf GTI перехід з 40 на 30 призвів до зменшення температури масла на 10* в режимі сильних пробок влітку), гірших теплопередачі та тепловідводу.
Плюс падіння в'язкості у 40 під кінець інтервалу, цілком ймовірно, буде більшим, ніж у 30 (тобто, 40 стане рідкішим). Масла з меншою вилкою в'язкостей, як правило, більш термостабільні.
Навіть на маслі для реактивних двигунів (Mobil Jet oil II) з в'язкістю 5мм2/с при 100*С (це десь SAE12) ВАЗ-івські двигуни не показують якогось надмірного зносу.
І, знов таки, "30" та "40" - цифри досить умовні, що передбачають певну вилку показників кінетичної в'язкості масла при 100*С.
Якщо вже так хочеться "погущє", то треба дивитись техаркуші і порівнювати динамічну в'язкість при 100* конкретних продуктів.
Ті ж Full-Tech FE та RN-Tech Elite - це "30, яка майже 40".
А RN-Tech Sport - це "40, але ще трішечки і буде 50"
Нема техаркуша на оте масло?
RN-Tech
Всі масла лінійки RN-Tech відпочатку позиціонувались як масла для сервісного післяпродажного обслуговування, доступні лише в дилерській мережі Renault/Dacia. Тому їх і нема на сайті Ельфа бо це свого роду "ексклюзивні продукти для Renault".
Обидва цих масла розроблялись під свіжий допуск RN-17.
Але, враховуючи закінчення партнерства Renault з Elf... Щось у Кастрола в теорії має з'явитись з RN-17.
Чому у нас нема свіжої лінійки RN-Tech та масел з RN-17?
Це гарне питання, на яке "Тотал Україна" не може відповісти. Я спеціально задавав їм його з місяць тому бо сам би залюбки взяв RN-Tech FE RN-17.
Та вони вважають, що Тоталь досі "розробляє масла під допуск RN-17"
Звідки воно взялось в Московії у мене лиш одна здогадка: з їхнього місцевого калужського заводу Тоталь. Якщо б воно звідти пішло до нас, то "спасіба, нінада".
В цілому нічого екстраординарного з тех.аркушу у RN-Tech Sport 0W-40 я не бачу.
Лужне число як Full-Tech FE та нижче, ніж у RN-Tech Elite.
В'язкість - чесна 40-ка, ближче до 50-ки. Не певен, на скільки виправдано таке густе масло.
За складом ПАО ~20~40%, кряк ~30~40%.
Якщо дуже хочеться так звану "повну синтетику" - той же Aral SuperTronic 0W-40 спокійно доступний.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6801
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Очень хочется максимальной защиты двигателя и турбины, а не "топливной экономичности и экологичности"!
Наш дизелёк, как я думаю, менее термонагружен, чем современные бензотурбопукалки. Снижение температуры масла не на первом месте. А вот маслянный клин в парах трения- задача номер один.
Наш дизелёк, как я думаю, менее термонагружен, чем современные бензотурбопукалки. Снижение температуры масла не на первом месте. А вот маслянный клин в парах трения- задача номер один.
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Згоден щодо термонавантаження. Хоча й на древніх TDI з 90-х можна понавалювати так, що турбіна червоніла )))
Масляний клин створюється тиском масла та його підтримкою в парах тертя. І отут висока в'язкість може зіграти зворотню роль.
Надто густе важко прокачувати. Надто рідке стікає проміж шестерен насосу )))
Хоча різниця між середньостатистичним 30 та середньостатистичним 40 буде на стільки мізерною (особливо якщо 30 знаходиться на верхній межі вилки в'язкостей, а 40 - на нижній), що я б її взагалі не враховував. При тому, як в "силі" масляного клину, так і в екологічності в цілому.
Звісно, на рідкій тридцятці (з HTHS <3.5 - усякі там ACEA C1, C2) погіршає досить швидко.
А от на показники лужного числа, індексу в'язкості, в'язкості при 40* увагу б звертав.
Ну і на фактичну в'язкість в кінці сервісного інтервалу. Але визначити її можна в лабораторних умовах і за гроші
Масляний клин створюється тиском масла та його підтримкою в парах тертя. І отут висока в'язкість може зіграти зворотню роль.
Надто густе важко прокачувати. Надто рідке стікає проміж шестерен насосу )))
Хоча різниця між середньостатистичним 30 та середньостатистичним 40 буде на стільки мізерною (особливо якщо 30 знаходиться на верхній межі вилки в'язкостей, а 40 - на нижній), що я б її взагалі не враховував. При тому, як в "силі" масляного клину, так і в екологічності в цілому.
Звісно, на рідкій тридцятці (з HTHS <3.5 - усякі там ACEA C1, C2) погіршає досить швидко.
А от на показники лужного числа, індексу в'язкості, в'язкості при 40* увагу б звертав.
Ну і на фактичну в'язкість в кінці сервісного інтервалу. Але визначити її можна в лабораторних умовах і за гроші
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6801
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Ойл Клуб этим занимается. Там много полезной инфы. Всё перелопатить пока не осилил. Да и от мотористов, которые на нормальном уровне занимаются капиталкой движков, категорические рекомендации не использовать жидкие масла.d.lus писал(а): Ну і на фактичну в'язкість в кінці сервісного інтервалу. Але визначити її можна в лабораторних умовах і за гроші
Мне хочется подобрать масло, которое можно менять раз в 10-11 тыс. Не охота межсервисные замены делать.
Ты себе что будешь лить??? Из того, что у нас в наличии и не левое?
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Я дуже давно їх читаю. Робота така )))instruktor писал(а):Ойл Клуб этим занимается. Там много полезной инфы. Всё перелопатить пока не осилил.
Багато років тому в тому числі й вони вибили з моєї голови міфи про рідкі масла.
Мотористи, на жаль (і, для багатьох, на превеликий подив), дуже поверхнево розбираються в маслах. І така їх рекомендація є досить поверхневою. Той же Ойл Клуб це підтверджує.instruktor писал(а):Да и от мотористов, которые на нормальном уровне занимаются капиталкой движков, категорические рекомендации не использовать жидкие масла.
Мені теж Але...instruktor писал(а):Мне хочется подобрать масло, которое можно менять раз в 10-11 тыс. Не охота межсервисные замены делать.
Ты себе что будешь лить??? Из того, что у нас в наличии и не левое?
Залежить виключно від умов експлуатації. В умовах трафіку київських годин пік (постійні тягнучки вранці та ввечері) жодне масло не виходить 10 тисяч. Навіть VW 504/507, яке типу "на 40k км", помирає. 7-8 тисяч максимум.
Те саме в умовах бездоріжжя. В умовах траси 15k - спокійно.
Без прив'язки до конкретних масел, зверни увагу коли (в годинах роботи) спостерігаються стрибки росту зносу: Зараз важко сказати.
"Рідний" Full-Tech FE у мене не викликає серйозних нарікань за характеристиками. Подобається навіть більше за Aral HighTronic R чи Rowe HC-C4 з RN0720. Однак, на жаль, навіть Тотал Україна не знає звідки він: з Румунії чи західноєвропейських заводів. Офіціали ж божаться, що їм напряму з Польщі везуть в бочках.
Подивлюсь що буде у офіціалів коли буде час ТО (якщо Кастрол, то який саме?).
Також дуже сильно подумаю про Rowe Hightec Multi Formula 5w-40: повноцінна 40, непогані лужне число, індекс в'язкості та температури спалаху і застигання та високе HTHS - 3.7 (оце я щойно з'ясував про HTHS і мене прям аж дуже дуже зацікавило з огляду на вкладиші).
Якщо абстрактно незалежно від наявності: Elf RN-Tech Elite 5w-30, Q8 Formula Special RN 5w-30 з RN-17 чи вищезазначене Rowe.
Але інтервали в будь-якому випадку ~7500км.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6801
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Тоже так думал, пока не нашёл на Ютубе вот этот канал. https://www.youtube.com/user/KPOWERtuningd.lus писал(а): Мотористи, на жаль (і, для багатьох, на превеликий подив), дуже поверхнево розбираються в маслах. І така їх рекомендація є досить поверхневою. Той же Ойл Клуб це підтверджує.
Пересмотрел- задумался.
У меня город- трасса 50/50/ Но трасса, в основном, первые 7000 км. Город без пробок, но в основном короткие поездки, 3-5 км. Вот и чешу репу.d.lus писал(а):Залежить виключно від умов експлуатації. В умовах трафіку київських годин пік (постійні тягнучки вранці та ввечері) жодне масло не виходить 10 тисяч. Навіть VW 504/507, яке типу "на 40k км", помирає. 7-8 тисяч максимум.
Те саме в умовах бездоріжжя. В умовах траси 15k - спокійно.
Ну тут проще всего. Я больше к офам без своих расходников не поеду. Мало того, что не понятно какое дерьмо зальют, так цены на них...d.lus писал(а):"Рідний" Full-Tech FE у мене не викликає серйозних нарікань за характеристиками. Подобається навіть більше за Aral HighTronic R чи Rowe HC-C4 з RN0720. Однак, на жаль, навіть Тотал Україна не знає звідки він: з Румунії чи західноєвропейських заводів. Офіціали ж божаться, що їм напряму з Польщі везуть в бочках.
Подивлюсь що буде у офіціалів коли буде час ТО (якщо Кастрол, то який саме?).
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Знаю їх, інколи дивлюсь.instruktor писал(а):Тоже так думал, пока не нашёл на Ютубе вот этот канал. https://www.youtube.com/user/KPOWERtuning
Пересмотрел- задумался.
Але тут є ще нюанси: всі сучасні бензинки - лайно (в порівнянні з двигунами 80-90-х), дизеля ще тримаються бо вони тупо розваляться якщо на них теж так "економити" плюс умови експлуатації.
Якщо соватись по пробкам на якомусь C1/C2 з інтервалами 20000 - то ой.
Короткі поїздки - теж із серії "важких умов" для двигуна та масла.instruktor писал(а):У меня город- трасса 50/50/ Но трасса, в основном, первые 7000 км. Город без пробок, но в основном короткие поездки, 3-5 км. Вот и чешу репу.
7000км траси і 3000км міста будь-що якісне має нормально витримувати. Я б сказав "брати VW 504/507", але ж воно тридцятка.
З сороковок: щось з чесними MB 229.31 (краще .51) + BMW LL-04 з адекватним лужним числом.
На днях покопирсаюсь по представленим у нас продуктам, може табличку зведу якусь.
Про яких саме офіціалів мова, якщо не секрет?instruktor писал(а):Ну тут проще всего. Я больше к офам без своих расходников не поеду. Мало того, что не понятно какое дерьмо зальют, так цены на них...
пс. може є артикули фільтрів на 1.5? Бо щось я з Реношним Діалоджисом ніяк потоваришувати не можу. В порівнянні з VAG-івською ЕТКА, він мені просто мозок виїдає.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- instruktor
- Модераторы
- Сообщения: 6801
- Зарегистрирован: 26 окт 2010, 02:06
- Модель автомобиля: Было:Renault Duster Laureate 4X4 1.6 бензин+LOCK-RITE+лифт BILSTEIN B6 30мм+Goodyear Wrangler AT/SA 215/70 R16+чип Паулюс Е2 ГАЗ
Стало:Renault Duster Zen 4Х4 1.5 dci лифт+30мм+215/70 R16 100T Cooper Discoverer AT3 Sport 2 OWL +LOCK-RITE - Страна, Город: Украина, Киев
- Откуда: Оболонь.
- Благодарил (а): 507 раз
- Поблагодарили: 927 раз
- Контактная информация:
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Фильтр топлива 164039594R
Фильтр масла 152089599R.
Фильтр воздушный 165467674R
Фильтр салона 272773277R
Кольцо уплотнительное 110265505R
Да без разницы какие офы. У всех в голове одни техноты. Шаг в право, шаг в лево- полный ступор! Только из-за гарантии их и посещаю.
Фильтр масла 152089599R.
Фильтр воздушный 165467674R
Фильтр салона 272773277R
Кольцо уплотнительное 110265505R
Да без разницы какие офы. У всех в голове одни техноты. Шаг в право, шаг в лево- полный ступор! Только из-за гарантии их и посещаю.
- d.lus
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 19 дек 2019, 14:12
- Модель автомобиля: Duster II 1.5 dci 4wd
- Страна, Город: UA Kyiv / DE NRW
- Благодарил (а): 183 раза
- Поблагодарили: 336 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
Пробігся по основним маслам, що зміг згадати з доступних у нас (і деяких "можливо доступних").
До мого величезного здивування, перші позиції я б віддав (в алфавітному порядку):
5w-30: Comma, ELF, Orlen
5w-40: Aral, Orlen, Rowe
0w-XX: Castrol, можливо Elf (якщо висока гаряча в'язкість не бентежить)
Зазначу, що масла, які, начебто, нічого, але у яких бракує інформації в TDS, мені не подобаються.
Деякі цифри я позначив світло-сірим кольором. Це цифра, взята не з тех.аркуша, а типу "очікувана".
Власне, суто заради гарантії, так.
До мого величезного здивування, перші позиції я б віддав (в алфавітному порядку):
5w-30: Comma, ELF, Orlen
5w-40: Aral, Orlen, Rowe
0w-XX: Castrol, можливо Elf (якщо висока гаряча в'язкість не бентежить)
Зазначу, що масла, які, начебто, нічого, але у яких бракує інформації в TDS, мені не подобаються.
Деякі цифри я позначив світло-сірим кольором. Це цифра, взята не з тех.аркуша, а типу "очікувана".
Дякую!instruktor писал(а):Фильтр...
Да без разницы какие офы. У всех в голове одни техноты. Шаг в право, шаг в лево- полный ступор! Только из-за гарантии их и посещаю.
Власне, суто заради гарантії, так.
Duster II 1.5 dci MT 4wd Zen+
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
Sandero II Stepway 0.9 tce RT Techroad+ у дружини
- Nezloy
- Сообщения: 758
- Зарегистрирован: 02 авг 2011, 16:33
- Модель автомобиля: Renault Duster Cross 1,5 Diesel (110 л.с.) 4x4, серый камень
- Страна, Город: Украина, Киев
- Благодарил (а): 33 раза
- Поблагодарили: 70 раз
Re: Масло для двигателей с сажевым фильтром.
На тему масла, сегодня на драйве попалась вот такая запись - https://www.drive2.ru/l/552841319467189946/instruktor писал(а):Фильтр топлива 164039594R
Фильтр масла 152089599R.
Фильтр воздушный 165467674R
Фильтр салона 272773277R
Кольцо уплотнительное 110265505R
Да без разницы какие офы. У всех в голове одни техноты. Шаг в право, шаг в лево- полный ступор! Только из-за гарантии их и посещаю.